曾經有那麼一群人,傻呼呼擠在一起認真做夢... 我想起Beatles的一首歌

In My Life


There are places I'll remember all my life    在生命中我總是會記得一些事
Through some have changed     雖然有些已經改變了
Some forever not for better    有些是為了永恆  而非為了更好
Some have gone and some remain    有些已經離開  而有些則繼續留下
All these places had their moments    每一段記憶都有特定的當下
With lovers and friends    與愛人及朋友的共處
I still can recall    我依然記憶如新
Some are dead and some are living   有些已經過世  有些繼續存活
In my life I've loved them all    在我生命中  我都愛他們

But of all these friends and lovers   但是在這些朋友和愛人之中
There is no one compares with you   沒有人能與妳相比
And these men'ries lose their meaning   當這些記憶漸漸失去意義的時候
When I think of love as something new   我所想起的愛情依舊如新
Though I know I 'll never lose affection   雖然我知道自己無法停止執著   
For people and things that went before   對於那些過往的人事物
I know I'll often stop and think about them   我會經常停下腳步想著他們  
In my life I'll love you more   但在生命中  我總是會多愛你一點

Though I know I'll never lose affection
For people and things that went before
I know I'll often stop and think about them
But in my life I love you more
I love you more, I love you more

  

arrow
arrow
    文章標籤
    劇場心事
    全站熱搜

    境象劇場 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()